Thursday, October 19, 2006

Don't waste it!

Dont't waste it. Some woman in "trading spouses", a pretty silly TV-show, said that today. and maybe it's just because of all the hormones racing around in my body right now (that always make me emotional) but I really felt with her. And I made myself a promise: I'm not giong to waste it. I'm going to do what I want to do, and I'm not going to care what other people think. I've only got one life, one chance, and I'm not going to waste it. What's the point in living a life as someone I think other people want me to be? I'm going to do as I please. I'm NOT going to waste it.

2 Comments:

Blogger Hejhopp said...

Way to go, man! :) Vi har bara dethär livet, så det är ingen idé att försöka vara någon vi inte är, vilka smarta argument mot oss vi än möts av, och även om de kommer från de som vi tror är våra vänner...

7:04 pm  
Blogger Hejhopp said...

Tack för din kommentar i min blogg! :) Ja, jag har varit inne och läst på Jag Vill Ha Testo! Det är kul att läsa om andras transitioner, och dela med sig av sina erfarenheter... Vet du, jag tjuvstartade med hormoner jag! Det var i för sig ingen kul upplevelse eftersom jag är hypokondriker och min tid hos hormonläkaren blev extremt försenad...

12:44 am  

Post a Comment

<< Home